Ваш кошик

Ваш кошик порожній

Повернутися до покупок

Повернення та обмін

Покупці мають право на повернення товару протягом 14 днів згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Для повернення товару слід виконати такі кроки:

Заповніть форму на обмін/повернення:

Заповнити форму на обмін/повернення

Процедура повернення та обміну товару:

  1. Узгоджуєте обмін/повернення з фахівцем служби підтримки. Контакти служби підтримки;
  2. Заповнюєте заяву на обмін/повернення товару за посиланням Заява;
  3. Після узгодження обміну/повернення вишліть товар за указаними адресами:
    • Нова Пошта: Лійц Андрій Сергійович, місто Одеса, 107 відділення Нової Пошти (вул. Базова, 17), +38(097)1528781;
    • Укрпошта: Лійц Андрій Сергійович, місто Одеса, індекс 65120 (вул. Базова, 11), +38(097)1528781;
  4. Після отримання товару Інтернет магазин перевіряє обмін/повернення на візуальний та технічний стан;
  5. Протягом 7ми робочіх днів висилаємо обмін або кошти на рахунок клієнта за номером IBAN або звичайним номером картки; Кошти висилаємо кожен четвер. Приватні повернення забираємо з пошти кожен понеділок та середу.
  6. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта, окрім товарів, які мають заводський брак, який не можна було виявити на відділенні пошти.

Який товар підлягає обміну/поверненню

  • Товар належної якості, зі збереженним пакуванням який не має слідів експлуатації та не входить в список заборонених к поверненню товарів;
  • Товар неналежної якості, який має заводський брак.

Важливо. Товари належної якості, які не підлягають поверненню:

  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки);
  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • дитячі іграшки м'які;
  • зубні щітки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • гребінці, гребінці та щітки масажні;
  • рукавички;
  • тканини;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • корсетні товари;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • перо-пухові вироби;
  • білизна натільна та постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування);
  • З повним списком товарів можна ознайомитись на сайтіhttps://zakon.rada.gov.ua/

Корисно клієнтам: Вирізки із законів України

1. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (Стаття 9, Пункт 2) споживач має право на обмін товару належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо виявлений товар не влаштовує за формою, габаритами, фасоном, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Такий обмін товару провадиться, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також видатковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

2. Відповідно до статті 18 Закону України «Про поштовий зв'язок» перевізник зобов'язаний забезпечити збереження поштового відправлення та нести відповідальність за його втрату, нестачу, псування чи пошкодження. Якщо товар було отримано у пошкодженому стані, то насамперед відповідальність за це несе перевізник чи поштова служба.

3. Як зазначено у пункті 5 статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», одержувач має право до вручення поштового відправлення розкрити його у присутності працівника підприємства поштового зв'язку і у разі виявлення у ньому речей, які не відповідають заявленому, повернути його відправнику. Тобто, при отриманні товару з післяплатою, клієнт має право розкрити упаковку і перевірити товар на відповідність заявленому товару та його стану.
Якщо клієнт не перевірив товар при отриманні на пошті та виявив, що товар пошкоджений тільки після приходу додому, то, згідно з зазначеними вище статтями, магазин не нестиме відповідальності за пошкодження товару, оскільки після отримання товару на пошті відповідальність за його стан переходить на клієнта.